Το νησί ένας μάγος

Ένας έρωτας

Ζει τον έρωτα του με το νερό
τη Φύση 

κι όταν πας Σου προσφέρει απλόχερα τον συνεχόμενο έρωτα του με την θάλασσα
Την αγκαλιά, την επαφή την ζεστασιά την γοητεία
Την Σιωπή
Τη Ζωή 

συνέχεια αλλαγή συνέχεια καινούριο
Και σταθερά !!!!

Κανένα δεν είναι ξερό
Πάντα  πράσινο κρυστάλλινο με γαλάζιο
.Ο έρωτας Μου


Είναι να ευγνωμονείς φεύγοντας

Όπως σε κάθε ταξίδι! σε κάθε αναπνοή
......το τελευταίο αίσθημα να είναι ευγνωμοσύνη
Όπως μπαίνεις Έτσι να φεύγεις.....
με ένα μεγάλο ευχαριστώ

Που σε έφερε να νιώσεις την ουσία της Ζωής
Την Ελευθερία

Ίσως ήρθα εντι πιου...λίγο
Και φεύγω Γυναίκα Παιδί 
ευτυχισμένη

Ελεύθερη όντας, Είμαι σε δικό μου τερέν
Εδώ , δεν  ενοχλούν ματιές

οι Διακοπές για μένα είναι σκοπός
Είναι η Αγάπη μου 
Ο έρωτας μου
Η Φύση
Η Φύση μου
το Σώμα !
Ο Έρωτας



το Σώμα , 
που το αεράκι της Θάλασσας το χαϊδεύει Όταν αφήνομαι στον ήλιο

Ο Ήλιος !!!!
θερμός,  τρυφερός , χαρούμενος,  ελεύθερος,  ζεστός, να αγγίζει βαθειά την καρδιά μου και 
στην Αγκαλιά Της αγάπης παραδίνομαι, σε μια όμορφη αναπνοή


Η Σελήνη το βράδυ!
Αναπνοή!
 
Είναι Εδώ και ξεκουράζομαι!
κάθομαι
Ασφάλεια
Απέπνεα το άπλωμα Της
Είναι Εδώ!
σιωπή....
Ο έρωτας Μου


το Νερό
Η Θάλασσα
Που μπαίνω και με χαϊδεύει
Ένα παιχνίδι
Ο ήχος
.εισπνοή εκπνοή
.....



Και μέρα με την μέρα μπαίνεις πιο Μέσα
Και αφήνεις το μπλουζάκι
Και γυμνά τα πόδια να περπατούν στα πλακάκια γυρίζοντας από το μπάνιο

...Πάντα περπατώ ξυπόλητη...Πάντα
Μα Ένα με τη Γη Μέσα μου, Είναι αλλιώς
Νιώθεις το σώμα και τον έρωτα του περπατώντας
.. έρωτας...

Είναι η Ζωή,  που Αγαπώ!

το σώμα σοκολά !!!
δέρμα απαλό

τόσο χάδι με τις κρέμες....

τόσο άγγιγμα

Και μετά κυκλοφορώ με μαγιό
Και βγάζω το μαγιό
Και οι πόρτες ανοιχτές
να βλέπω από το μπάνιο την λάμψη του ήλιου πάνω στο νερό
...άλλος έρωτας αυτός.....

δώρο

μας,  δίνονται Όλα

Η Ελευθερία το κάνει αυτό

Η Αγάπη 

τόση ομορφιά.... 


ωραία να ταξιδεύεις μόνος , με ότι αγαπάς μέσα στην καρδιά !



λέει, ένα  μικρό αγόρι, στο φίλο του τρέχοντας παράλληλα στο νερό....
πάμε να δούμε αυτήν με τα βυζια έξω..

Το άκουσα....
(((...Είναι παιδί, κι  έτσι , αγαπάς...)))
τα παιδιά ήρθαν να με ελευθερώσουν...

Πιο πολύ
στην σκέψη κάτι έσφιξε, μην πει Η μητέρα του τιποτα....
Και πέρασαν ξανά μετά από ώρα
 
το άλλο αγόρι , ....τι ματιά ?!
Ο άγγελος! 
φωτεινός αγνός ιερός τρυφερός 
με ματιά χρυσού ήλιου
Ένας πρίγκιπας !

Δεν έχεις ξαναδεί
, του λέω...Αλλά απαλά...
 
Και η ματιά του όλο γλυκά  , χρυσό Φως , 
άπειρο σεβασμό , δέος, μαγεία , σαν να κοιτούσε ότι πιο όμορφο πολύτιμο, με άπειρο θαυμασμό, και η λάμψη της Ζωής να πλημμυρίζει τα μάτια και την καρδιά, 
αγνότητα καθαρή ! 

Το δικό μου παιδί... 

τα παιδιά είμαστε αγνά...





® Despoina Oikonomou
© art : Inner Joy Creation
*✨
Τα κείμενα, οι φωτογραφίες, οι πίνακες, 
τα βίντεο, 
έχουν πνευματικά δικαιώματα και ανήκουν στην κειμενογράφο ζωγράφο καλλιτέχνη, φωτογράφο δημιουργό, Δέσποινα Οικονόμου και δεν μπορούν να αναδημοσιευθουν χρησιμοποιηθούν από κανέναν δίχως την σύμφωνη γνώμη της δημιουργού.
©copyright all rights reserved
Despoina Oikonomou
Following Inner Joy
Art Inner Joy Creation
*
Instagram :
@painting.inner.joy.creation 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου