Απολαμβάνοντας το Σπίτι !



Η απόλαυση Είναι Ιερή

Ζω το σπίτι μου , όταν το απολαμβάνω
Απολαμβάνω το χώρο μου Είναι τέχνη !

Η διακόσμηση αφορά την απόλαυση την ευτυχία !

Κανένας τοίχος Δεν χρειάζεται διακόσμηση
Όλα αφορούν την ομορφιά,
το άγγιγμα Μέσα στο χώρο

Όπως και το σώμα
Γυμνό Είναι υπέροχο

Αγαπώ τα σπίτια κενά
Έτσι τα νιώθω
Ότι και να προσθέσω μετά
αφορά το σπίτι κι εμένα
Αφορά την αγάπη μου
τον έρωτά μου
που μου αρέσει να τον βλέπω καθημερινά
Ότι αγγίζω

Περνώ Μέσα από το σπίτι και χαίρομαι εκ νέου για ένα χρώμα που η ματιά μου έπιασε

Κάθε μέρα πηγαίνω στο μπάνιο
Και κάθε φορά μαγεύομαι από το χρώμα που η κουρτίνα αφήνει να περνά

Γιατί Η αγάπη μου το έφτιαξε
Η απόλαυση μου Η καρδιά μου

Έτσι...με καλωσορίζει πάντα !


® Despoina Oikonomou
© art : Inner Joy Creation
*✨
Τα κείμενα, οι φωτογραφίες, οι πίνακες, 
τα βίντεο, 
έχουν πνευματικά δικαιώματα και ανήκουν στην κειμενογράφο ζωγράφο καλλιτέχνη, φωτογράφο δημιουργό, Δέσποινα Οικονόμου και δεν μπορούν να αναδημοσιευθουν χρησιμοποιηθούν από κανέναν δίχως την σύμφωνη γνώμη της δημιουργού.
©copyright all rights reserved
Despoina Oikonomou
Following Inner Joy
Art Inner Joy Creation
*
Instagram :
@painting.inner.joy.creation 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου