Κόκορας και Μάγισσα



Η Ποίηση μιλά με τρόπο που αναγνωρίζει η Καρδιά ! ♥ 


Κόκορας
Εγώ,

Είμαι Ελεύθερος  !!

Με τη Ροή πηγαίνω…!!

Πώς νιώθω,

αφουγκράζομαι,

και το μυαλό σωπαίνει


κι όχι με βια….

Μα μόνο του !

Μπροστά στα λόγια της καρδιάς,

λυγίζει κι υποκλίνεται !!

και υπηρέτης της πιστός,

δηλώνει με τη μία.


Μα θα τα’ αφήσω όοολα αυτά. !

Δεν βγάζουν τώρα κάπου.

Γιατί το ‘’έργο’’ έγινε…

και δεν χρειάζεται άλλο….


Μα είναι φορές που ανησυχώ….

Και λίγο  ταραγμένος…

από τις αλλαγές τις πολλαπλές,

τι τελικά θα γένει ..??



Μάγισσα

Ποιες αλλαγές βρε πετεινέ ,

και σύνελθε μικρέ μου,

αφού.. τα νούμερα αυτά, 

τα κάμεις πια…

για νάζι

και τι παιχνίδια είναι αυτά, που θέλεις πια να παίζεις ??

Της ταραχής,  της αλλαγής, της πτώσης, της αντάρας ?


Και ποιος ο λόγος..?? θα μας πεις ??

Μπας δούμε τα γραμμένα.

Γιατί όπως ταλανίζεσαι, λες και θεριό θε να’ ρθει .


Λέγε μου κόκορα ορθέ ,

Με τα’ όμορφο λυρί σου,

Τι θα γενεί μες’ το χωριό,

κι είναι  έτσι η φωνή σου ?



Κόκορας

Θες την αλήθεια Μάγισσα ..??

Τίποτα δεν θα γένει .

Μα, τα ‘’εγώ’’ μαζεύτηκαν και παίζουν την αντάρα !

Ξέρεις γι’ αυτά,

το ήσυχο,

δεν είναι υπαρκτό  ..!!

και θέλουν πάντα σαματά,

να φέρνει η κουβέντα .


θέλουνε ένα νικητή ,

και να’ χουν πολεμήσει ,

να δείχνουν τα πρωτεία τους,

τις δυνατότητες τους.

Να δείξουνε πως σώσανε αυτά,

Όλο τον κόσμο.!!



Μάγισσα

Μα τι μου λες βρε Κόκορα ..??

Και ποια η σωτηρία ?

Μες τη γαλήνη ο ντουνιάς , βαδίζει και πηγαίνει !!!

Προς τι η σωτηρία 

Κόκορας

Ναι  Μάγισσα μου όμορφη,….

Ούτε πόλεμος , ούτε αλλαγή, ούτε μάχη γενομένη !!


Ο άνθρωπος εξύπνησε κι αγάπησε την πλάση

Ότι τον βάραινε εχθές, σήμερα δεν υπάρχει..! ! !

Έτσι,

θελήσανε να δείξουν τα ‘’εγώ’’,

μία ταλαιπωρία,

μην και φανούν πως ήτανε

τσάμπα τα τόσα χρόνια


Και μένα ,

που με βλέπεις δω,

όλο να κοκορίζω,

θα σου το πω αφού ρωτάς…


Τον Νόμο !!  τον ορίζω.


Μυρίζομαι ολόγυρα ,

του κόσμου τη γαλήνη,


μα έκανα για  λίγο κο-κο-κο ,      για του ‘’εγώ’’ τη χάρη,
να δει, !!!

που ρόλο πια δεν έχει!!!!





Έτσι έχουν Μάγισσα μου,

Του Κόκορα τα νέα, 
μη ταραχή, μη πόλεμος,

Καμία ταλαιπώρια !!!

Μόνο μυρίζω ολόγυρα του Κόσμου την Γαλήνη 





® Despoina Oikonomou
© art : Inner Joy Creation
*✨
Τα κείμενα, οι φωτογραφίες, οι πίνακες, 
τα βίντεο, 
έχουν πνευματικά δικαιώματα και ανήκουν στην κειμενογράφο ζωγράφο καλλιτέχνη, φωτογράφο δημιουργό, Δέσποινα Οικονόμου 
και δεν μπορούν να αναδημοσιευθουν χρησιμοποιηθούν από κανέναν 
δίχως την σύμφωνη γνώμη της δημιουργού.

©copyright all rights reserved
Despoina Oikonomou
Following Inner Joy
Art Inner Joy Creation
*
Instagram :
@painting.inner.joy.creation 


🌺

2 σχόλια: