Υπάρχει ένα απλό φυσικό που,

άμα βάλεις λέξη να το  χαρακτηρίσεις
αυτό φέρνει αντίσταση.

Τι είναι η αντίσταση ?..!
( αντί του να σταθείς..Να λάβεις..?.)
Που περιμένει να καταλάβει το αγαπημένο μυαλό.
Ένα σύστημα σκέψεων.

Πώς το αποφεύγουμε αυτό.

Μιλάμε εντελώς απλά

Μου Αρέσει ή δεν μου αρέσει

Εάν απόλαυσα κάτι, (ή δεν απόλαυσα),
δεν το χαρακτηρίζω,  να το βάλω σε κουτί,  γιατί μετά θα χρειαστεί να το πηδήξω.

Δηλαδή πέρασα ωραία διότι αυτό
Μου Αρέσει αυτό διότι,  είναι καλό υγιεινό,  πνευματικό κτλ
Δεν μου άρεσε διότι...

Το μου αρέσει ή το νιώθω άνετα όμορφα είναι το πιο εύκολο

Και όλα νομίζω έχουν ξεκινήσει από αυτό το ελεύθερο "μου αρέσει "
Ή αν έχει ενοχή,  τοτε τεκμηριώνεις
Η εξηγείς

Μα να πω....μου αρέσει να εξηγώ? μπα...κούραση
Άρα δεν αρέσει

Απλά

Έτσι λοιπόν ένας άνθρωπος εκφράζει αυτό που βιώνει
Και λέει, είμαστε Ένα.

Και άλλοι αντί να το νιώσουν σφίγγουν...


Αρχικά,
όποιος εκφράζει κάτι
το κάνει γιατί χαίρεται εκείνος.
Απολαμβάνει να Είναι αυτό που Είναι. 
Η ευτυχία Είναι  στην έκφραση. 

Και,
δεν υπάρχει η έννοια 'μοιράζομαι ' στον χώρο της συνείδησης. Ροή!

Η αφθονία απλά Είναι.
Ο ήλιος δεν μοιράζεται το Φως του.
Είναι αυτό που Είναι. 




Ένα, λοιπόν...


Δες ,
τα δέντρα,  τα βουνά, η θάλασσα τα ζώα,  ο ήλιος,  το χώμα,  εγώ, εσύ, ο αέρας, γίναμε από την ίδια ουσία.


Μια ουσία.
(άλλοι το λένε αγάπη συνείδηση, ευδαιμονία,  σιωπή,  κενό, 
τα πάντα )
που , από την μεγάλη ευγνωμοσύνη της, απεραντοσύνη της, 
έφτιαχνε μορφές της ίδιας ουσίας ,
αλλά σε άλλο σχέδιο,
για να θαυμάζει,  να εκτιμά, να απολαμβάνει ,
η ίδια η ουσία ,
 την Φύση και Ύπαρξή της.


Η θάλασσα ζει την αλήθεια της.
Την φύση της.
Το Δέντρο,  επίσης.

Είμαστε Ίδιοι?
Όχι
Ουσία μία ?
Ναι
Αλλά όχι ίδιοι
Και θαυμάζει ο ένας τον άλλον...
Αλλά η ουσία,  απλά απολαμβάνει την ουσία της.


Όταν αγαπώ, είμαι η ουσία μου, τότε αυτόματα υποκλίνεται η θάλασσα, το βουνό.

Γιατί δεν γίνεται αλλιώς 

Για αυτό σου αρέσει που αισθάνεσαι αυτό  το κάτι στο βουνό,  αυτό το κάτι αν βλέπεις την ανατολή, αυτό το κάτι βλέποντας την δύση, 
αυτό το κάτι όταν είσαι ερωτευμένος , αυτή η αναπνοή από την θέα του βουνού.

Αυτό το κάτι,  το ίδιο παντού
Σε όλα τα σχέδια,  είσαι εσύ.
Είναι που απολαμβάνουμε, εκτιμάμε,  λατρεύουμε, την ουσία που είμαστε όλοι.

Αυτό ενώνει....

Τα πάντα

Μέσα σου...




((Επειδή αυτές τις ημέρες είπαμε για τον εαυτό που βλέπουμε στους άλλους έγραψα,  με τον τρόπο μου , το ίδιο. ))

Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο 
Σιωπή 
https://followinginnerjoy.blogspot.com/2016/04/blog-post_17.html?m=0

Δέσποινα 


🔻
Τα κείμενα, οι φωτογραφίες, τα βίντεο, οι πίνακες και τα πνευματικά τους δικαιώματα, ανήκουν στην κειμενογράφο Καλλιτέχνη Δημιουργό Ζωγράφο, Δέσποινα Οικονόμου 
και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς την άδεια της. 

® Despoina Oikonomou 
© art : Inner Joy Creation
🔺️


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου