Δεν μου αρέσει το μπαλέτο
Ούτε οι μπαλαρίνες
στεναχωριέμαι που ταλαιπώρησαν το σώμα τόσο πολύ


το σώμα χορεύει πάντα!
Κάθε στιγμή
Υπάρχει ένας χορός μέσα στο σώμα!
με Κάθε κύτταρο και μέσα σε κάθε κύτταρο

Στην γιόγκα μου αρέσει που αφήνομαι στο σώμα και κάποιος κρατάει το χώρο!
οδηγεί....
μα κρατάει το χώρο για να αφεθώ
να απολαύσω τον εαυτό μου
το σώμα μου
Και μετά λατρεύω τη χαλάρωση!

Δεν μου αρέσει στη γιόγκα που κάνουν ασκήσεις σαν να είναι κασκαντέρ
Πάντα ένιωθα την ταλαιπωρία

μα το σώμα κάνει από μόνο του Φυσικά ότι Κίνηση θέλει για να επαναφέρει την αρμονία
Το φυσικό είναι αυτό

το φυσικό και μαλακό σώμα 
φαίνεται!
Και είναι χαρά για όλους!
απαλό μαλακό και έτσι δυνατό!

Σαν ποτάμι γάργαρο νερό που κυλάει!
Ζωή!
Αγάπη δροσερή!

δίχως σκέψη και προσπάθεια

όλη η προσπάθεια ήταν στο απόλυτο Άφημα! 

....Και έγινε , Όταν σταμάτησε να "προσπαθεί"


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου