Επικοινωνία Παραγγελίες Πληροφορίες 

Για όποιον φτιάχνει το όμορφο σπίτι του , ή
δημιουργεί χώρο για να απολαμβάνουν άλλοι άνθρωποι τον εαυτό τους ,


Αν ερωτευτείτε κάποιον πίνακα  , 
επικοινωνήστε

Δέσποινα Οικονόμου
despoinaoikonomou7@gmail.com
6946 87 1442
( με μήνυμα αρχικά , να μου πείτε τι θα θέλατε και θα επικοινωνήσω προσωπικά μαζί σας )

Και κατόπιν συνεννόησης
* Ορίζουμε ραντεβού ,  στο ατελιέ , να δείτε από κοντά ( Παιανία )

* ή Για τους τολμηρούς,
που τους αρκεί τι ένιωσαν από το βίντεο, παραγγέλνουν και στέλνονται με ειδική συσκευασία, από μεταφορική εξειδικευμένη σε πίνακες  και απόλυτα προστατευμένοι !

Και για όποιον εμπιστεύεται την καρδιά του , δέχομαι και παραγγελίες για χώρους, οι οποίες είναι ελεύθερες  εντελώς ! Είναι μοναδικές εμπνεύσεις
Δεν γνωρίζω τι θα βγει από πριν.
Μόνο Η αγάπη μου και έμπνευση μου, Η πρόθεση !
Αλλά το αποτέλεσμα Είναι πάντα μοναδικά μαγικό !
Η μόνη συνθήκη Είναι να Μου Αρέσει που θα μου ζητηθεί, που θα τον φτιάξω για εσάς και τελικά που θα σας τον δώσω!


*
Το χρώμα είναι δόνηση . Ενέργεια σε Κίνηση .Ήχος !
Και λατρεύω να μπουν σε χώρους που θα χαίρονται άνθρωποι να τους βλέπουν.

Ένα Είναι σίγουρο....ανοίγουν την καρδιά όπου παρουσιαστούν.
Και γίνεται σιωπή !

όπως κοιτάς το βουνό, το δάσος το δένδρο, τη θάλασσα...











ευχαριστώ 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου